REKLAMA
Znaleziono 2676 wyników
Zielona energia się marnuje. Polska sieć energetyczna pilnie potrzebuje modernizacji i zmian w prawieartykuł
Pokaż artykuł
Zielona energia się marnuje. Polska sieć energetyczna pilnie potrzebuje modernizacji i zmian w prawie
Koszt modernizacji europejskich sieci energetycznych do 2030 roku może wynieść nawet 584 mld euro, według danych Komisji Europejskiej. Będzie ona wymagała też wiele czasu, którego mamy coraz mniej. Już teraz zielona energia nie zawsze może być w pełni wykorzystana, ponieważ infrastruktura sieciowa w Polsce nie radzi sobie z jej nadwyżką. Jak wskazują eksperci firmy Eaton, dopóki infrastruktura nie zostanie zmodernizowana, w stabilizowaniu sieci mogą pomóc magazyny energii i UPS-y. Aby takie urządzenia mogły być wykorzystywane na szeroką skalę, pilnie potrzebne są jednak regulacje prawne.
[Wrocław] 17 kilometrów wałów na 8 osiedlach Wrocławia będzie wzmocnionychartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] 17 kilometrów wałów na 8 osiedlach Wrocławia będzie wzmocnionych
25 miesięcy potrwa modernizacja ośmiu odcinków obwałowań przeciwpowodziowych Odry poniżej Wrocławia....
Wrocław: Ponad tysiąc nowych miejsc dla dzieci na Jagodnie i Wojszycach. Miasto szuka autora koncepcjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ponad tysiąc nowych miejsc dla dzieci na Jagodnie i Wojszycach. Miasto szuka autora koncepcji
Zwycięzca konkursu otrzyma szansę przygotowania w niespełna rok projektu zespołu szkolno-przedszkoln...
Budimex ruszy z pracami na południowym odcinku WOW. Pierwszy przetarg rozstrzygniętyartykuł
Pokaż artykuł
Budimex ruszy z pracami na południowym odcinku WOW. Pierwszy przetarg rozstrzygnięty
Projektowaniem i budową obwodnicy od ronda w Żernikach Wrocławskich do ulicy Grota-Roweckiego zajmie...
Kreator Dom Invest wybuduje w Ożarowie Mazowieckim kolejny budynek na osiedlu Nowy Ożarów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kreator Dom Invest wybuduje w Ożarowie Mazowieckim kolejny budynek na osiedlu Nowy Ożarów [WIZUALIZACJE]
W Ożarowie Mazowieckim (powiat warszawski zachodni), Kreator Dom Invest wybuduje osiedle Nowy Ożarów. Będzie to piąty etap wielorodzinnego projektu mieszkaniowego zlokalizowanego przy ulicy Nadbrzeżnej.
PERN rozwija nadmorski hub paliwowyartykuł
Pokaż artykuł
PERN rozwija nadmorski hub paliwowy
Pojemność bazy paliw PERN w Dębogórzu powiększy się niebawem aż o 150 tys. m³. Właśnie ruszył przetarg na budowę 3 nowych zbiorników na olej napędowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą o pojemności 50 tys. m³ każdy. To kolejny etap rozbudowy baz paliw spółki. Oferty w tym postępowaniu można składać do 14 marca 2024 r.
Płynąca od ponad 100 lat pod ziemią łódzka rzeka Lamus powraca na powierzchnię miasta! [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Płynąca od ponad 100 lat pod ziemią łódzka rzeka Lamus powraca na powierzchnię miasta! [WIZUALIZACJE]
Płynąca od ponad 100 lat pod ziemią łódzka rzeka Lamus powraca na powierzchnię miasta. Rozpoczęły się prace przy projekcie finansowanym przez Unię Europejską. Fragment rzeki, który obecnie przepływa przez park im. Kilińskiego, zostanie odsłonięty, a nad nim powstanie infrastruktura dla odwiedzających.
Arabscy inwestorzy stawiają na Lublin!artykuł
Pokaż artykuł
Arabscy inwestorzy stawiają na Lublin!
Arabscy inwestorzy stawiają na Lublin! W tym liczącym ponad 300 tysięcy mieszkańców mieście oficjalnie powstała siedziba firmy GCC Poland International Sp. z o.o. Będzie to europejska baza dla grupy inwestorów z Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC), koncentrujących się na kluczowych sektorach, takich jak badania biomedyczne, budownictwo i infrastruktura, bezpieczeństwo żywnościowe i agrotechnologia, nowoczesne technologie (sztuczna inteligencja, IT, edukacja) oraz produkty przemysłowe i konsumenckie.
Po Polsce jeździ już 60 nowoczesnych wagonów PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
Po Polsce jeździ już 60 nowoczesnych wagonów PKP Intercity
Flotę PKP Intercity wzmocniły ostatnie z 60 wagonów, które zmodernizowała PESA Bydgoszcz w konsorcju...
Trójkątny biurowiec DL Tower powstaje w Katowicachartykuł
Pokaż artykuł
Trójkątny biurowiec DL Tower powstaje w Katowicach
Oryginalny projekt budynku w kształcie trójkąta, 55 metrów wysokości, 14 kondygnacji oraz 17 tysięcy...
Powstanie nawet 2500 nowych miejsc pracy. GLP planuje rozbudowę parku logistycznego oraz lokalnej infrastruktury w Lędzinachartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie nawet 2500 nowych miejsc pracy. GLP planuje rozbudowę parku logistycznego oraz lokalnej infrastruktury w Lędzinach
GLP, wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości, cyfrową infrastrukturę i energię odnawialną, planuje rozbudowę parku logistycznego w Lędzinach. Oprócz nowoczesnej przestrzeni magazynowo-produkcyjnej, przewidziano też wiele rozwiązań, które wpłyną na codzienny komfort lokalnej społeczności, w tym nową infrastrukturę drogową i ogólnodostępne tereny zielone.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź
W Gałkowie bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki zapewnia nowy tunel drogowy. Inwestycja za ponad 23 mln zł powstała we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Urzędu Gminy Koluszki. Obiekt został wykonany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” dofinansowanego z POIiŚ.
PKP PLK zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki [FILMY + ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki. W efekcie towary jeżdżą szybciej i sprawniej w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Projekt za ponad 400 mln zł ze środków unijnych POIiŚ obejmuje także ostatnią część zadania – przebudowę stacji towarowej Katowice Szopienice Północne.
REKLAMA